søndag 30. januar 2011

Godt med et vinterbad







Å så godt med et vinterbad : D , bildene er tatt gjennom vinduet så de er ikke helt bra.
Det ligger ei rot som ei av skjærene står på,den er populær.
Alle fiskene i dammen LEVER,de venter på at tempraturen skal komme opp i 10 grader slik at de får mat,har ikke spist siden oktober  :-o.
Tenk at i morgen er det siste dagen i januar,håper februar går like fort :-)
Knoppene på treet med gåsunger blir større for hver dag.

Ønsker alle en fortsatt god søndag.




6 kommentarer:

  1. Hi hi hi så skjønne de er...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne badet sammen med de karene :-) Legger merke til manglende is, snø.... Fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  3. Hei, så artig at du fikk fota dette !

    Kjempekjekt at du vil vere med på Giborten :)

    Klem frå Petrine som ønsker deg en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlett
  4. Det er så rart å tenke at dere ikke ha like mye snø som oss...blir en stund før vi ser gåsunger og gress...
    Er veldig glad fisken din leve...stakkar lille fiskene...de er sikkert kjempe sulten og kjempe kaldt!!
    Jeg skal ha giveaway- se på bloggen min om du vil bli med:-)
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kozelig kommentar!!
    Brrr kalt. Gla jeg ikke er fisk. Har levd ca i et kvarter jeg! he,he,he
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Ja d e nammis på høgt plan d og (o:

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...