torsdag 19. mai 2011

Litt vårblomstring

 Bispelue

 Jeg er rosa nå men blir hvit

 I år har mine firbeinte "venner" oversett 2 tulipaner,endelig får de lov til å blomstre :-D

 Klematis (vet ikke navn) men den vokser i rakettfart.

 Fylte aurikler som også er navnløs

Kusymre (aurikler)

 Storkonvall

 Bregne som er hentet fra skogen og plantet i hagen

Humla i full jobb slik at vi får blåbær til sommern :-D

Min mest trofaste staude,kommer år etter år ;-D
Noen som vil ha avleggere av den?

Å kor godt det er å være kanin i finværet :-D

Ha ei fortsatt god uke !

2 kommentarer:

  1. Så herlig kaninbilde:o) Den Bispelua var flott, må skaffe meg en sånn! Ang, avleggere, så har jeg nok av denne stauden selv;o)

    Heleneklem:o)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så flott blomstring hos deg!
    Og jeg falt fullstendig for de herlige kaninene som slapper av i sola, de koser seg virkelig:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...