mandag 1. august 2011

Et lite håp ?


Bildene er tatt fra verandaen i kveld så kansje det er håp om en finværsdag i morgen =D
Har slått plæna både her og hos min mamma,tror jeg brukte nesten 3 timer før jeg var ferdig,dagens trim :O.
Tok meg er godt  og varmt bad etterpå,det var godt ;D
Og ferien min er forlenget med ei uke =D Hadde mye avspaseringstimer så kansje det blir neste uke også,herlig :D
Kansje finværet kommer nå da barnehagen er startet igjenn ;)
Håper du får en fin dag i morgen !


3 kommentarer:

  1. Så flott kveldshimmel! Ja, la oss håper på finevær hele neste uke, sol og late dager =)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder, Wenche. Håper det klarner opp også her. Jeg trenger sårt til litt sol denne siste uka av ferien!

    SvarSlett
  3. Det var en flott solnedgang! Får håpe det blir litt finvær på deg nå som du har ferie.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...