mandag 12. september 2011

Syrinhortensia og Astilbe

Har 2 hvite Astilber,og det er bare 1 blomsterstilk
på hver :o I fjor var de full av blomster,kansje det er på tide
med deling av hele planten :)

Syrinhortensiaen er på vei til å bli rosa :D.I fjor var jeg så dum ar jeg tok inn
blomstene,levde bare en dag i vann :(,da fikk jeg ikke se at de forandret farge.



Hele busken hviler seg i hostaen :)
Hatt en fin og varm dag,unntatt da jeg var i Molde for der regnet det.Var en tur innom Aandahl og kjøpte blonder,nesten som en liten godtebutikk for meg ;),og måtte selvfølgelig legge igjenn litt penger hos Syskrinet;D
Har begynt å planlegge hva som skal plantes på framsiden av huset når jeg blir helt ferdig.
På lørdag ble det fyllt opp med jord og planert (kalln brukte traktor,hvis ikke har jeg trillet jord enno ;D),må fylle på mer tenker jeg,for den trykker seg vel
 sammen utover høsten og vintern.
Skal tømme en kompostbinge og blande i først også.
Så jeg får håpe på mange fine høstdager framover slik at jeg blir ferdig :)


Ønsker alle som titter innom fine høstdager framover :)



3 kommentarer:

  1. Nydelig syrinhortensia, og så fint at den endrer farge! Tror jeg må ha meg en sånn jeg også :)
    Astilbe er en takknemlig plante nå på høsten, men nå er de dessverre på hell her hos meg!

    SvarSlett
  2. Hihi,, måtte le til at de hviler i hostaen. Utrolig fine blomster!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Elsker syrinhortensia! Jeg har nettopp kjøpt en plante som skal i jorda denne uka:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...