lørdag 31. desember 2011

Hva laget DU til julegaver !

2 spisebrikker hver til 2 tantetauser m kjærester.Mønsteret er fra AnnAKa
og var i det nyeste Quiltebladet.

Laget 6 av denne, 3 hver til 2 tantegutter m kjærester.Mønstret er fra AnnAKa,men nissen med skjegg er tatt fra boka Julens Lappebok av Lise Bergene

Julegavene til søstre og svigerinne,strikkede kluter med fargerike koster.
Hva laget du til julegaver.

Fremdeles uten nett,bruker Icenett nå med herrejemini så treigt det går å laste opp bildene :O
brukte 2 t på 2 bilder og det tredje ble ferdig i natt en gang :O

Våknet til et lite melisdryss og blikk stille ute i dag :)

4 kommentarer:

  1. Jeg laget sminkepunger (den fra AnnaKa med elefant på mønsteret) til alle venninner. Jeg hadde ikke elefant på mine. Til alle par laget jeg løper på en kveld. Til noen barn laget jeg pennal. Resten ble kjøpt i butikker, men til neste år: Du og du... har allerede planer.. Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  2. For noen heldige slektninger du har,såå flotte ting!Ikke noe hjemmelaget i år fra meg,ikke engang et par ullsokker!

    SvarSlett
  3. Så herlige gaver :O) Jeg strikket sokker til svigersønnen ellers ble det kjøpte presanger her iår. Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår , så blogges vi videre i 2012, klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  4. Kikar in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...