tirsdag 17. januar 2012

Sultne måker.



Hadde ut litt brød til småfuglene,med det kom store fugler isteden :)

Det var jeg som hadde den først !

Hm den ble kansje litt for stor,men jeg får prøve :)

 Der ja,arrrrg litt trang i halsn :)


Der ja,litt risting på halsen no så går det bra :)

Nei kom igjenn så ser vi  om vi finner litt fisk også :)
 
Endelig ble det vår tur :))


I dag har vi hatt endelig hatt en finværsdag med SOL :oD
Tok en tur på Farstadstranda og stablet resten av veden da jeg kom hjem.
Så no er det bare for kalln å reparere vedklyveren og stable igjenn.
Har enno noen furutrær å sage opp etter Dagmar.

Ha en fin onsdag :)

3 kommentarer:

  1. Det der e et kjent syn, med og mate måkene, har et måsepar som har reir i buska utenfor huset vårt hvær sommer, og de sitter og tigger forran kjøkkenvinduet , æ mater de nu med brød , for æ syns så synd i de, og da kommer det tusenvis på et blunk, som sloss om maten :O)
    Men de er borte om vinteren, når de kommer tilbake rundt påsketider, da føler æ at våren er her :)

    Takk for koselige ord inne hos mæ, og ha en fin onsdag, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    For noen flotte fuglebilder!
    jeg har også mata fuglene, men mye forskjellig mat,
    men det er så lite fugler i maten min:(
    kanskje jeg begynte å mate for sendt...
    en flott dag ønskes deg!
    klem :)

    SvarSlett
  3. Nydelig fuglebilder, og alle får:)
    Koselig med alle slags fugler.
    Ønsker deg en flott kveld, og helg som snart banker på.
    Klæm fra AnKa

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...