mandag 17. desember 2012

Snømonster !!!

Snømonster i hagen min :-O

hengbjørka og rhododendron har fått lys på seg.

sånn har vi hatt det i noen dager,bilde tatt på fred.før vi reiste
til Haugesund på julebord.
Var spent på om vi kom oss dit pga.uværet som var meldt der,men det gikk bra.
Snøen var betraktelig krympet da vi kom hjem på søndag til + 5.
Nå er det meldt minusgrader så da blir det hvit jul i år :o)
I kveld skal jeg lage deig til sirupsnitter,oppskrift etter min mormor,
og sjokoladeavskjæringer som jeg må lage firdobbelt av :o)
Da står det igjenn delfiakake,risboller og krydderkake og selvfølgelig
hjembakt julebrød med mye rosiner i ;o))
Ser at innlegget av Himmelsk munnfull har ligget på topp ei god stund,
er det mange som har fått et søtkick ;o))))
 
Kos dere.
 
 

2 kommentarer:

  1. Det var ett flott monster da, og spesielt med lys.
    Hjemme hos deg blir det masse godsaker til jul ser jeg, kos deg med julebaksten.

    Maritklem.

    SvarSlett
  2. For ei fin vinterstemning det er på det siste bildet ditt.....vakkert.
    Snømonsteret med belysning var flott...skikkelig julestemning.

    Så mange godsaker du skal lage mmmmmmmm......det blir deilig kaffimat å kose seg med.

    God kveld til deg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...