lørdag 9. mars 2013

Vårtegn og sol !!!

så langt er ei tue med snøklokker kommet,
og som dere ser har vi sol :o)

gullkorg fullt av nye blad

kubjellen så vidt over jorda

og Irisen fikk pynte opp inne i fjor før den ble
plantet ut.
Det kribler i fingrene etter å begynne å rydde i bedene men det er
vel for tidlig.Ser at yr melder kaldere og snø over helga ijenn men slik er vel mars :o)
Jordbærplantene kommer med nye blad,å det skal bli godt å putte røde søte bær i munn :o)
Noen småe skudd var det på georginene så de må få ny jord og store potter.
Kjøpte purrefrø i dag,har ikke prøvd det før så det blir spanande :o)
Lisjgutn fikk i oppdrag å skaffe flere pallekarmer fra jobben ;o)
Her blir det hjemmelaget pizza til kvelds :o)
 
 
Ha en fin kveld videre og en super søndag :o)
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Fine vårtegn, tror jeg må skaffe meg kubjelle. Så god og lubben den er i starten....

    SvarSlett
  2. Herlige vårtegn. Godt vi har slike flotte ting å se frem mot, når vinterkulden står på som mest.
    Kos deg og nyt det!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Det er så fint no når vi kan glede oss over dei små vårteikna som kjem spirande opp av jorda. Det er virkelig ei fin tid. Det ser ut som våren er komen godt igang hos deg. Her er det så kaldt at snøen som ligg igjen er hard og isete, men det blir nok snart :))
    God pizza kveld, frå MarJE.

    SvarSlett
  4. Gosh så stas med vårtegn! Jeg hiver meg på i behovet for kubjelle her hos meg :)

    SvarSlett
  5. Åhh, det er så koselig med vårtegn! Hadde det i hagen jeg også, men så ble det snø... og så ble det VELDIG kaldt! Brrr, jeg vil ha vårtemperaturer og ikke - 15! Håper du får en fin søndag=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Det kribler i fingrane her og etter svarte mold og grøne spirer. me har å gle oss til !!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...