søndag 28. april 2013

Vårtegn hos meg.

Froskeegg i dammen,tømte ut tre bøtter med egg.
Er sikkert ikke mange dagene før det er kommet mer.

Snart ferdigryddet i bedet forran huset,
tre roser er kansje død og roddisen ser litt slapp ut.

Bedet attme dammen ser slik ut enno,blir satt på vent i tre dager ,
skal passe Sivert og Veronika mens foreldrene er på
konsert med Brucern.

Klipte ned kattemynten og da kom kattene og begynte å ete,
så jeg la denne over slik at den for vokse.

Gullkorgen vokser i rekordfart

Kuleprimulaen kjemper seg opp

Tulipanknupp i krukke

og ei enslig påskelilje under verandaen,
den blir gravd opp når den er ferdigblomstret.
Ute er der 14 + og tørkevær.
Flere vårtegn ser du HER.
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Flotte vårtegn! Sånne bøtter tømmer jeg også hver vår, men enn så lenge har jeg ikke sett noen i år enda. Jeg tømmer de i bekken og håper at noen av de vokser opp likevel. Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  2. Kuleprimula er vakkert og hører våren til,
    herlig!

    SvarSlett
  3. Jaggu har våren tatt grep hos deg:) Nydelig kuleprimula på vei opp i verden. Ja, i år blir det spennende å se hva den strenge kong vinter har tatt knekken på og ikke. Nyt alt som vokser og gror:)

    SvarSlett
  4. Så mange fine vårtegn, det gror godt i hagen din :) Nydelig påskelilje. Håper det går bra med froskeeggene i dammen.

    SvarSlett
  5. Så mange froskeegg!
    Kjempe flotte vårtegn i hagen din. Nyt tiden fremover og kos deg.

    Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  6. Fine vårtegn.
    Ser at vi må ut å se etter froskeegg.

    Ha en finfin dag!!

    SvarSlett
  7. Mange fine vårtegn i hagen din:)...og det er alltid spennende å se hva som har overlevd vinteren...rhododenron min så også slik ut,men nå har den kommet seg fint med litt lunket vann,tror det var tele langt nedover.
    Ha en fin uke:))

    SvarSlett
  8. Kjedelig med rosene som kanskje er døde, men ellers mange flotte vårtegn hos deg.
    Jeg likte den tøffe, lille kuleprimulaen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...