fredag 5. juli 2013

Hypertufa og ødelagte fingre !!

Sånn ble den,står i regnet for å vaske ut ulumskheter
før jeg planter i den.Har 6 sukkulenter som venter på å
få komme nedi :o)

ja det var ikke verre ;o)
tommeln og tuppen datt av da jeg tok av hansken og så var jeg så dum at
jeg tok i pekefingern da jeg skulle flytte den og vips så datt den av også.
Får finne noe å lime med.

Lillesøster ville ha fuglebad og da måtte vi prøve oss på det :o)
Hentet store rabarbrablad hos dattera,laget en haug med jord som vi la bladet oppå.
Så var det bare å klappe på med sement (ferdigmørtel).
Tørket i 5 dg før de ble snudd og så det verste igjen,pelle av bladet som satt fast.
Tror jeg skal prøve med en koppkost eller en neglebørste,med det
råtner bort tilslutt :o)
Har vært fraværende med blogginga,men det vokser og gror (ivertfall skvallerkålen !!)
 
Får ta meg en bilderunde i morgen :o)
 
 
Ha en fortsatt fin kveld :o)
 
 

3 kommentarer:

  1. Så stilig det ble. Må nok prøve meg jeg også...

    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flinke som dere har vært. Dette ble jo kjempe fint. Sett fuglebadene i sola, så tørker det inn. Så kan du bare børste det av etter på.

    Ønsker deg en kjempe fin sommeruke. Klem

    SvarSlett
  3. He he vondt i fingrene, men så fint det ble.
    God helg fra Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...