tirsdag 3. februar 2015

Fugler og snø

Blåmeis i hengbjørka

Kjøttmeis i hurdalsrosen

og en i hengbjørka

Svarttrosten er fast gjest hele året

Sola dukket opp mellom snøbygene og akkurat no
laver det ned

Fikk ei nyttig julegave til pippippene fra min lillesøster og svoger,
denne henger på pergolaen og full trafikk hele tiden

Vrihassel med rankler og snø

 
 
På søndag var det bart,mandag var det kommet litt snø og i dag laver det ned.
På fredag er det meldt +6 og fra lørdag og utover er det regn så da blir det vel blankis igjen.
Nå skal jeg så frø som er tatt ut fra søtpaprika,om de spirer er en annen sak :)
 

2 kommentarer:

  1. Så vakre bilder! Snø er pent i hagen ja :)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så mange vakre fugler! Svarttrosten er hos meg også , den kommer innom med gjevne mellomrom :)
    Jeg sådde frø fra søtpaprika ifjor og tror nok 99% spira :)
    Jeg skal plante søtpaprika i år også (til helgen )
    Et lite tips hvis du ikke får dem røde, høst dem inn å legg dem i vinduskarmen, da ble mine røde :)
    klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...